fotostudio Spotlights On
/

                                                                                    

 

FAQ - veel gestelde vragen

  • Kan ik mijn kind verschonen in de studio?
    Ja, dit is mogelijk. U dient wel zelf luiers en doekjes mee te nemen.
  • Mag ik de baby ook tijdens de fotoshoot voeden?
    Uiteraard mag dit. Vaak kan dit mooie foto's opleveren. Wilt u echter geen foto's van de voeding, doe dit dan aub vóór uw geboekte tijd. U wordt 10 minuten voor uw shoot verwacht in de studio. Indien u wilt voeden als onderdeel van de shoot, draagt u dan aub een lichte kleur shirt of blouse (liefst wit) en een zachte tint broek/rok of lichte jeans.
  • Mijn kind is opeens ziek, kan ik mijn afspraak verzetten?
    U kunt uw afspraak 24 uur tevoren verzetten, zie onze voorwaarden.
  • Ik wil mijn afspraak helemaal afzeggen, kan dit?
    Zie onze voorwaarden.
  • Ik weet niet welke kleding ik moet meenemen voor mijn kind?
    Een leuk vlot jurkje, T-shirtje, jeans met bretels doen het altijd goed op de foto. Ik heb wat leuke setjes in de studio, maar dit is misschien niet naar uw wens of de maten kunnen niet kloppen. U kunt mij altijd mailen of bellen met vragen.
  • Mag ik met mijn mobiel ook foto's maken?
    Nee, dit is niet toegestaan. Indien u dit negeert wordt de shoot stopgezet zonder restitutie van uw betaling en zonder leveringsplicht van genomen foto's.
  • Moet ik een klantnummer of iets dergelijks doorgeven als ik u wil bereiken?
    Bij wat algemene vragen hoeft dit niet. Voor specifieke vragen heb ik uw naam en naam van uw kind nodig.
  • Als ik na een lange tijd opnieuw al mijn beelden wil opvragen omdat ik mijn oorspronkelijke beelden kwijt ben, kan dit?
    Ik bewaar alle beelden 1 jaar en deze zijn dus opnieuw aan te vragen voor de dan geldende prijs.


Onze voorwaarden
  • AFSPRAAK AFZEGGEN/ANNULEREN

    indien u de afspraak geheel wenst af te zeggen kan dit kosteloos binnen 7 dagen na het boeken van de shoot.
    Uw (aan)betaling wordt geheel terug gestort.
    Indien u op een later tijdstip de afspraak geheel wilt afzeggen ontvangt u geen restitutie van uw aanbetaling.
    Met het boeken van uw shoot zijn diverse handelingen verricht en dit heeft mij tijd gekost.
    Uw shoot heeft als gereserveerd gestaan en daarmee mijn agenda als geboekt volgehouden.
    Hierdoor loop ik inkomsten mis. Uw afspraak verzetten kan uiteraard. zie hieronder.

    AFSPRAAK VERZETTEN

    Er kan altijd iets gebeuren waardoor de afspraak verzet moet worden. Zeker met kinderen.
    U kunt zonder extra kosten 24 uur tevoren uw afspraak verzetten naar een andere datum indien deze beschikbaar is. Zijn wij een nieuwe datum overeengekomen en wilt u daarna nogmaals uw afspraak verzetten, dient u opnieuw een afspraak in te boeken. Uw aanbetaling bent u dan helaas kwijt. Uw shoot heeft dan immers al 2 x gereserveerd gestaan en daarmee mijn agenda 2 x als geboekt volgehouden. 

    TE LAAT VERSCHIJNEN

    U dient echt op tijd aanwezig te zijn in de studio.
    Uw kind moet even wennen aan de studio, uw kind moet eventueel nog worden omgekleed en wij kunnen nog even wat zaken doornemen. U bent bekend met de drukte op de weg, en dat de brug open kan staan. Dus vertrek bijtijds van huis. Indien wij te lang op u moeten wachten, kan dit betekenen dat uw shoot een stuk korter gaat duren.

    IK (de fotograaf) BEN VERHINDERD

    Ook ik ben een mens en kan de afspraak moeten verzetten. Ik zal u indien mogelijk zeer tijdig informeren en met u een nieuw afspraak maken. Is mijn afzegging last minute compenseer ik dit met wat extra HD beelden van uw shoot.

    HUISREGELS

    In de studio is uiteraard Wifi.
    Zelf foto's maken is niet toegestaan. 
    Indien u dit negeert wordt de shoot stopgezet zonder restitutie van uw betaling en zonder leveringsplicht van genomen foto's.

    PR
    U als klant bent uiteraard eigenaar van uw gekochte beelden en vrij om deze te gebruiken zoals gewenst.
    Eeuwige dank als u ons zou willen aanbevelen aan anderen en op social media. 
    Indien u een foto van de shoot met vermelding van ons plaatst op Instagram, Facebook of ander social media kanaal, ontvangt u van mij 5 extra bewerkte digitale beelden in hoge resolutie.

    Garantie op fotoafdrukken
    De klant is vrij de afgeleverde digitale bestanden af te laten drukken bij elke afdrukcentrale naar wens.
    De fotograaf is echter niet aansprakelijk voor de kwaliteit van de afdrukken van uw drukkerij.

    ©2017 COPYRIGHT

    Alle beelden gepubliceerd op deze website vallen onder het copyright. De beelden mogen niet worden gebruikt zonder vooraf verkregen schriftelijke toestemming van de fotograaf Diana Hakkert. Als eigenaar van een betaalde shoot kunt u uiteraard alle foto's gemaakt tijdens de shoot vrijelijk gebruiken.

  • voor vragen kunt u contact opnemen met Diana Hakkert - info@spotlightson.

  • Spotlights On/Diana Hakkert mag de foto's gebruiken voor eigen reclame publicaties voor bijv. website, Facebook, of andere eigen PR publicaties. Indien dit niet gewenst is dient u dit uitdrukkelijk al bij de reservering aan te geven.